• 28-12-2018, 19:28:36
    #1
    Arkadaşlar selamlar, zirkonyum yaptıracağım. 1 hafta sonra dişlerimin ölçüsü alınacak. Sadece daha önce zirkonyum yaptırmış olan arkadaşlardan problem yaşayan oldu mu merak ediyorum.
  • 28-12-2018, 19:40:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 Adet dişimi yaptırdım. Gayet memnunum. Yaptırmışken iyi malzemeden olsun dedim. Daha ucuzları da vardı ama doktor biraz fazla verirsin rahat edersin dedi. Şu anda herhangi bir sorun yok. Ama işçilik de önemli. İlk bir kaç gün deneme aşamasında bazı dişlerin uçları çok keskin geldi. Dilim takılıyordu. Oralar da yontulup düzeltilince sorun kalmadı.
  • 28-12-2018, 19:52:22
    #3
    Üst 8 dişim zirkonyum. 7 yıl önce yaptırdım, 7 yıl garanti verdiler, 7 yıl bitti simit yerken birisi kırıldı. Tesadüf mü vs derken 2. diş kırıldı. Şimdi yeniden yaptıracağım. Ama bu defa zirkonyun yaptırmayacağım. Empress diş yaptıracağım. Doktorun söylediğine göre ışığı geçirgen, daha doğal duruyor ve seramik çekirdek üzerine cam seramik pişirilerek elde edilen, dayanıklılığı arttırılmış porselenmiş. Ömrü hayatım boyunca 3. değişim olacak bakalım hayırlısı. Size de çok geçmiş olsun şimdiden.
  • 28-12-2018, 21:09:27
    #4
    Boggie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 Adet dişimi yaptırdım. Gayet memnunum. Yaptırmışken iyi malzemeden olsun dedim. Daha ucuzları da vardı ama doktor biraz fazla verirsin rahat edersin dedi. Şu anda herhangi bir sorun yok. Ama işçilik de önemli. İlk bir kaç gün deneme aşamasında bazı dişlerin uçları çok keskin geldi. Dilim takılıyordu. Oralar da yontulup düzeltilince sorun kalmadı.
    medyahakimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üst 8 dişim zirkonyum. 7 yıl önce yaptırdım, 7 yıl garanti verdiler, 7 yıl bitti simit yerken birisi kırıldı. Tesadüf mü vs derken 2. diş kırıldı. Şimdi yeniden yaptıracağım. Ama bu defa zirkonyun yaptırmayacağım. Empress diş yaptıracağım. Doktorun söylediğine göre ışığı geçirgen, daha doğal duruyor ve seramik çekirdek üzerine cam seramik pişirilerek elde edilen, dayanıklılığı arttırılmış porselenmiş. Ömrü hayatım boyunca 3. değişim olacak bakalım hayırlısı. Size de çok geçmiş olsun şimdiden.
    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Peki hiç porselen deneyiminiz oldu mu? Şimdi benim önde gözüken 7 dişim zirkonyum, maliyetten kısmak adına arkada gözükmeyen 6 dişim porselenden olacak. Doktor öyle bir öneride bulundu. Kısa vadede sorun yaşar mıyım?
  • 28-12-2018, 21:51:40
    #5
    Dişlerimi yaptırttıktan sonra bir diş hekimi tanıdığım oldu. Onun görüşünü sorduğumda arka dişlerin porselen olmasının daha sağlam sonuç vereceğini söyledi. Ben hepsini zirkonyum yaptırmıştım.
  • 29-12-2018, 06:09:13
    #6
    benim dişlerin 4-5 tanesi hariç hepsi zirkonyum,gayetde memnunum şimdilik.2 yıl rahat oldu benimde...