Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
10 Adet dişimi yaptırdım. Gayet memnunum. Yaptırmışken iyi malzemeden olsun dedim. Daha ucuzları da vardı ama doktor biraz fazla verirsin rahat edersin dedi. Şu anda herhangi bir sorun yok. Ama işçilik de önemli. İlk bir kaç gün deneme aşamasında bazı dişlerin uçları çok keskin geldi. Dilim takılıyordu. Oralar da yontulup düzeltilince sorun kalmadı.