Üst 8 dişim zirkonyum. 7 yıl önce yaptırdım, 7 yıl garanti verdiler, 7 yıl bitti simit yerken birisi kırıldı. Tesadüf mü vs derken 2. diş kırıldı. Şimdi yeniden yaptıracağım. Ama bu defa zirkonyun yaptırmayacağım. Empress diş yaptıracağım. Doktorun söylediğine göre ışığı geçirgen, daha doğal duruyor ve seramik çekirdek üzerine cam seramik pişirilerek elde edilen, dayanıklılığı arttırılmış porselenmiş. Ömrü hayatım boyunca 3. değişim olacak bakalım hayırlısı. Size de çok geçmiş olsun şimdiden.