Odamı Ofis Olarak Göstermek
9
●450
- 26-12-2018, 12:00:58home ofis için hocam. ofis ortamı oluşacak yatağı kaldırın çalışma masası bilgisayar bir ofiste olması gerekn ufak defek şeyleri koymanız yeterli daha önce bende düşünmüştüm maliyeci ile görüştüm. bunları söylemişti.
- 26-12-2018, 12:15:37Üyeliği durduruldubölgede denetim ekibi oluyor canı sıkılıyorsa geliyor bakıyor bazen hiç gelmiyor etmiyor uğraşmiyorlar pek sorun olmaz bir bilgisayar çalişma masası varsa sorun olmaz yeterki vergiyi ödeyin diyorlar zatenhakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2018, 12:32:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.adres değişikliğinde gelip kontrol etmek için yoklama memuru yönlendirilir. yoklama memuru inceleme yaptıktan sonra ofisin fotoğrafını sisteme yüklemek zorundadır. normal prosedür böyle ancak bazı yoklama memurları binanın bir fotoğrafını koyup geçerken bazıları direk içeri girip böyle bi ortam olup olmadığını kontrol eder. tamamen memurun insiyatifine kalmış durum yani. adres değişikliği dilekçenizi verdiğinizde durumu izah ederseniz (ben internet üzerinden işlem yapıyorum vs gibi) size uğramadan direk bina dışından işlem yapabilirler.
- 26-12-2018, 12:41:20Merhabahakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ofis görüntüsü vermenizde fayda var.
Yatağınız çekyat şeklinde ise sorun olmayacaktır. Ancak baza türünde ise kaldırmanızı öneririm.
Genelde gelmiyorlar diye duyuyorum ancak bir anda incelemeye de gelebiliyorlar ve o zaman ceza almanız kaçınılmaz olur.
Bir arkadaşımın arkadaşı home office olup 3 hafta üst üste ceza aldığını bilirim. - 26-12-2018, 13:20:31çalışma masası zaten var yatağı kaldırırım birde dolap var bir iki şey alırım o zaman yeterli olur galibaberattanriverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesamsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleogrenciyim 20 yaşına giricem ailemle oturuyorum.bende öyle duydum çoğu kişiye iceri girip bakmamislar bile dışarıdan foto cekip gidiyorlarmış. bende e-ticaret yapicam.basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk defa açıcam hocam daha öyle söyleyeyim baricaglarakcam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne için ceza aldı hocam ofis şeklinde olmadığı için mi birde geliceklerinde söylüyorlar mi veya 1 kere geldikten sonra bir daha geliyorlarmi yıl içindewebtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle