• 26-12-2018, 11:57:37
    #1
    merhaba şahıs şirketim için odamı ofis olarak göstermek istiyorum. odamı ofis seklinde duzenlemelimiyim yatağı kaldırmak , masa sandalye koymak vs. gerekiyormu ?
  • 26-12-2018, 12:00:58
    #2
    home ofis için hocam. ofis ortamı oluşacak yatağı kaldırın çalışma masası bilgisayar bir ofiste olması gerekn ufak defek şeyleri koymanız yeterli daha önce bende düşünmüştüm maliyeci ile görüştüm. bunları söylemişti.
  • 26-12-2018, 12:06:12
    #3
    arkadaşım inşaat firmasını evinin adresini göstererek kurdu, gelip eve bakmılar bile dışardan baktı tamam dedi..
  • 26-12-2018, 12:08:23
    #4
    Bana da hiç gelmediler bile.
  • 26-12-2018, 12:15:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba şahıs şirketim için odamı ofis olarak göstermek istiyorum. odamı ofis seklinde duzenlemelimiyim yatağı kaldırmak , masa sandalye koymak vs. gerekiyormu ?
    bölgede denetim ekibi oluyor canı sıkılıyorsa geliyor bakıyor bazen hiç gelmiyor etmiyor uğraşmiyorlar pek sorun olmaz bir bilgisayar çalişma masası varsa sorun olmaz yeterki vergiyi ödeyin diyorlar zaten
  • 26-12-2018, 12:32:35
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adres değişikliğinde gelip kontrol etmek için yoklama memuru yönlendirilir. yoklama memuru inceleme yaptıktan sonra ofisin fotoğrafını sisteme yüklemek zorundadır. normal prosedür böyle ancak bazı yoklama memurları binanın bir fotoğrafını koyup geçerken bazıları direk içeri girip böyle bi ortam olup olmadığını kontrol eder. tamamen memurun insiyatifine kalmış durum yani. adres değişikliği dilekçenizi verdiğinizde durumu izah ederseniz (ben internet üzerinden işlem yapıyorum vs gibi) size uğramadan direk bina dışından işlem yapabilirler.
  • 26-12-2018, 12:41:20
    #7
    Platin üye
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba şahıs şirketim için odamı ofis olarak göstermek istiyorum. odamı ofis seklinde duzenlemelimiyim yatağı kaldırmak , masa sandalye koymak vs. gerekiyormu ?
    Merhaba

    Ofis görüntüsü vermenizde fayda var.

    Yatağınız çekyat şeklinde ise sorun olmayacaktır. Ancak baza türünde ise kaldırmanızı öneririm.

    Genelde gelmiyorlar diye duyuyorum ancak bir anda incelemeye de gelebiliyorlar ve o zaman ceza almanız kaçınılmaz olur.

    Bir arkadaşımın arkadaşı home office olup 3 hafta üst üste ceza aldığını bilirim.
  • 26-12-2018, 12:44:13
    #8
    eğer öğrenciyseniz, ailenizle yaşıyorsanız stopaj falan da çıkmıyor. genelde eve girip de bakmıyorlar benim söyledigim internetten perakende ticaret için geçerli diğer faaliyet alanlarını bilmiyorum
  • 26-12-2018, 13:20:31
    #9
    berattanriverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    home ofis için hocam. ofis ortamı oluşacak yatağı kaldırın çalışma masası bilgisayar bir ofiste olması gerekn ufak defek şeyleri koymanız yeterli daha önce bende düşünmüştüm maliyeci ile görüştüm. bunları söylemişti.
    çalışma masası zaten var yatağı kaldırırım birde dolap var bir iki şey alırım o zaman yeterli olur galiba



    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım inşaat firmasını evinin adresini göstererek kurdu, gelip eve bakmılar bile dışardan baktı tamam dedi..
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da hiç gelmediler bile.
    samsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bölgede denetim ekibi oluyor canı sıkılıyorsa geliyor bakıyor bazen hiç gelmiyor etmiyor uğraşmiyorlar pek sorun olmaz bir bilgisayar çalişma masası varsa sorun olmaz yeterki vergiyi ödeyin diyorlar zaten
    basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer öğrenciyseniz, ailenizle yaşıyorsanız stopaj falan da çıkmıyor. genelde eve girip de bakmıyorlar benim söyledigim internetten perakende ticaret için geçerli diğer faaliyet alanlarını bilmiyorum
    ogrenciyim 20 yaşına giricem ailemle oturuyorum.bende öyle duydum çoğu kişiye iceri girip bakmamislar bile dışarıdan foto cekip gidiyorlarmış. bende e-ticaret yapicam.



    caglarakcam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adres değişikliğinde gelip kontrol etmek için yoklama memuru yönlendirilir. yoklama memuru inceleme yaptıktan sonra ofisin fotoğrafını sisteme yüklemek zorundadır. normal prosedür böyle ancak bazı yoklama memurları binanın bir fotoğrafını koyup geçerken bazıları direk içeri girip böyle bi ortam olup olmadığını kontrol eder. tamamen memurun insiyatifine kalmış durum yani. adres değişikliği dilekçenizi verdiğinizde durumu izah ederseniz (ben internet üzerinden işlem yapıyorum vs gibi) size uğramadan direk bina dışından işlem yapabilirler.
    ilk defa açıcam hocam daha öyle söyleyeyim bari



    webtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Ofis görüntüsü vermenizde fayda var.

    Yatağınız çekyat şeklinde ise sorun olmayacaktır. Ancak baza türünde ise kaldırmanızı öneririm.

    Genelde gelmiyorlar diye duyuyorum ancak bir anda incelemeye de gelebiliyorlar ve o zaman ceza almanız kaçınılmaz olur.

    Bir arkadaşımın arkadaşı home office olup 3 hafta üst üste ceza aldığını bilirim.
    ne için ceza aldı hocam ofis şeklinde olmadığı için mi birde geliceklerinde söylüyorlar mi veya 1 kere geldikten sonra bir daha geliyorlarmi yıl içinde