hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba şahıs şirketim için odamı ofis olarak göstermek istiyorum. odamı ofis seklinde duzenlemelimiyim yatağı kaldırmak , masa sandalye koymak vs. gerekiyormu ?
bölgede denetim ekibi oluyor canı sıkılıyorsa geliyor bakıyor bazen hiç gelmiyor etmiyor uğraşmiyorlar pek sorun olmaz bir bilgisayar çalişma masası varsa sorun olmaz yeterki vergiyi ödeyin diyorlar zaten