merhaba şahıs şirketim için odamı ofis olarak göstermek istiyorum. odamı ofis seklinde duzenlemelimiyim yatağı kaldırmak , masa sandalye koymak vs. gerekiyormu ?
Merhaba
Ofis görüntüsü vermenizde fayda var.
Yatağınız çekyat şeklinde ise sorun olmayacaktır. Ancak baza türünde ise kaldırmanızı öneririm.
Genelde gelmiyorlar diye duyuyorum ancak bir anda incelemeye de gelebiliyorlar ve o zaman ceza almanız kaçınılmaz olur.
Bir arkadaşımın arkadaşı home office olup 3 hafta üst üste ceza aldığını bilirim.