• 01-12-2018, 23:40:32
    #10
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mesela usb ile programa bağlanıp gönderme gibi bir şey yok mu?
    malesef ağ kablolu bir modül var onun için adını tam hatırlamıyorum. ayrıca üstte belirttiğim gibi cep operatörleri belli bir mesaj sayısından sonra bloke uyguluyor bilgin olsun örneğin 200 sms'ten sonrası gönderilmiyor.
  • 01-12-2018, 23:40:32
    #11
    igtr.net
    sercey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nokia ve bazı Samsung telefonların programlarında bu özellik vardı eskiden. iPhone ise biraz zor.
    anladım hocam.

    peki ıphone üzerinden bunun gibi bir uygulama yaptırmak istersem yapıp ıphoneye ekleyebiliyor muyum
  • 01-12-2018, 23:42:21
    #12
    igtr.net
    nanoeray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır bende huawei nin bir modemi mevcut sim kart takılıp sms gönderme ve alma yapılabiliyor çok basit bir işlem sadece araştırmanız yeterli bu iş için cihazlar mevcut.

    he tamam hocam 😊
    mmtcpr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef ağ kablolu bir modül var onun için adını tam hatırlamıyorum. ayrıca üstte belirttiğim gibi cep operatörleri belli bir mesaj sayısından sonra bloke uyguluyor bilgin olsun örneğin 200 sms'ten sonrası gönderilmiyor.
    hm yani toplu mesaj için kendi normal kişisel hatta olmuyor diyon
  • 01-12-2018, 23:43:24
    #13
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he tamam hocam 😊


    hm yani toplu mesaj için kendi normal kişisel hatta olmuyor diyon
    olur ama parça parça göndermen gerekir mesela 100 er 100 er




    her antenin altında 1 sim yuvası var. bu cihaz genelde kıbrısta malum iş için kullanılıyor.
  • 01-12-2018, 23:51:40
    #14
    igtr.net
    mmtcpr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olur ama parça parça göndermen gerekir mesela 100 er 100 er




    her antenin altında 1 sim yuvası var. bu cihaz genelde kıbrısta malum iş için kullanılıyor.
    resim bende gözükmüyor 😊hızlıresim sorun yaw😂
  • 02-12-2018, 00:09:29
    #15
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim bende gözükmüyor 😊hızlıresim sorun yaw😂
    ben de bile gözükmüyo

    cihazın adı voıp getaway goıp-8 (8 takılabilecek sim sayısı)
  • 02-12-2018, 00:13:49
    #16
    igtr.net
    mmtcpr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de bile gözükmüyo

    cihazın adı voıp getaway goıp-8 (8 takılabilecek sim sayısı)
    niye hocam
  • 02-12-2018, 00:45:25
    #18
    igtr.net

    hayırlısı hocam vazgeçtim zaten 😊