hayır bende huawei nin bir modemi mevcut sim kart takılıp sms gönderme ve alma yapılabiliyor çok basit bir işlem

sadece araştırmanız yeterli bu iş için cihazlar mevcut.
he tamam hocam 😊
malesef ağ kablolu bir modül var onun için adını tam hatırlamıyorum. ayrıca üstte belirttiğim gibi cep operatörleri belli bir mesaj sayısından sonra bloke uyguluyor bilgin olsun örneğin 200 sms'ten sonrası gönderilmiyor.
hm yani toplu mesaj için kendi normal kişisel hatta olmuyor diyon