fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam mesela usb ile programa bağlanıp gönderme gibi bir şey yok mu?
malesef ağ kablolu bir modül var onun için adını tam hatırlamıyorum. ayrıca üstte belirttiğim gibi cep operatörleri belli bir mesaj sayısından sonra bloke uyguluyor bilgin olsun örneğin 200 sms'ten sonrası gönderilmiyor.