arkadaşlar selamlar,
geçen aylardan beri sürekli stajer başvuruları geliyor, lakin stajer çaliştirabilmek için neler istiyorlar evrak olarak veya sigorta v.s mi yapmak gerekiyor bilgisi olan varmi acaba
stajerler ile ilgili
4
●154
- 26-11-2018, 15:23:58Üyeliği durduruldu
- 26-11-2018, 15:45:55ben unıversıte stajı yaptıgım dönem sadece okul birkaç kağıt istemişti firmadan onlarıda ben götürdüm imzalattım okadar sigorta stajyer sigortası adı altında okul yapıyor. oda zaten hiç bişeyı kapsamıyor nerdeyse ama sizi alakadar eden bir durum olmuyor yanı. daha sonra bide staj dosyasının altına imza atmanız gerekıyor okadar baska bişey istememişlerdi
- 26-11-2018, 17:05:17Üyeliği durduruldune tür evrak istediler onlar hknd. bilginiz varmiAlperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2018, 17:06:42o evrakları öğrenci getiriyo nerde staj yapacagına dair falan bi kağıtsamsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle