• 26-11-2018, 15:23:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar selamlar,

    geçen aylardan beri sürekli stajer başvuruları geliyor, lakin stajer çaliştirabilmek için neler istiyorlar evrak olarak veya sigorta v.s mi yapmak gerekiyor bilgisi olan varmi acaba
  • 26-11-2018, 15:45:55
    #2
    ben unıversıte stajı yaptıgım dönem sadece okul birkaç kağıt istemişti firmadan onlarıda ben götürdüm imzalattım okadar sigorta stajyer sigortası adı altında okul yapıyor. oda zaten hiç bişeyı kapsamıyor nerdeyse ama sizi alakadar eden bir durum olmuyor yanı. daha sonra bide staj dosyasının altına imza atmanız gerekıyor okadar baska bişey istememişlerdi
  • 26-11-2018, 17:05:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben unıversıte stajı yaptıgım dönem sadece okul birkaç kağıt istemişti firmadan onlarıda ben götürdüm imzalattım okadar sigorta stajyer sigortası adı altında okul yapıyor. oda zaten hiç bişeyı kapsamıyor nerdeyse ama sizi alakadar eden bir durum olmuyor yanı. daha sonra bide staj dosyasının altına imza atmanız gerekıyor okadar baska bişey istememişlerdi
    ne tür evrak istediler onlar hknd. bilginiz varmi
  • 26-11-2018, 17:06:42
    #4
    samsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne tür evrak istediler onlar hknd. bilginiz varmi
    o evrakları öğrenci getiriyo nerde staj yapacagına dair falan bi kağıt
  • 26-11-2018, 17:31:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim