ben unıversıte stajı yaptıgım dönem sadece okul birkaç kağıt istemişti firmadan onlarıda ben götürdüm imzalattım okadar sigorta stajyer sigortası adı altında okul yapıyor. oda zaten hiç bişeyı kapsamıyor nerdeyse ama sizi alakadar eden bir durum olmuyor yanı. daha sonra bide staj dosyasının altına imza atmanız gerekıyor okadar baska bişey istememişlerdi