arkadaşlar selamlar,

geçen aylardan beri sürekli stajer başvuruları geliyor, lakin stajer çaliştirabilmek için neler istiyorlar evrak olarak veya sigorta v.s mi yapmak gerekiyor bilgisi olan varmi acaba