• 19-11-2018, 20:40:37
    #28
    Üyeliği durduruldu
    konum gönder dobloya mangal setini atip geleyim et ihtiyacini hayvan avlayip hallederiz
  • 19-11-2018, 21:00:10
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göğsüne koy batarya soğukta hızlı kapanır.
    aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sağda solda zaman harcama jandarmayı ara
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En yakın akrabalarından birisine konumunuzu gönderdin.
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otostop çek en yakın bir yerleşim bölgesine kadar git
    Hocam değerli mesajlarınız için teşekkürler, otostop çektim şükür araba geçti durdurdum.

    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin yaşanmıştırda bugün:


    Saat 17.00'den beri post atıyorsunuz ama şimdi dağın başında olduğunuz aklınıza geldi.
    Hocam inanmayabilirsiniz ama diğer konulardaki mesajlarımın ciddiyeti umarım sizi ikna eder. Gerçi inanıp inanmamakta özgürsünüz. Yalnış otobüse bindim ve şansıma son otobüs imiş. Otobüste yol boyunca r10da takıldığım için yanlış yol üzerinde olduğumu bile son durağa yakın öğrendim. Şarjımın düşüklüğüyle sonra ilgilenirim diye düşünmüştüm. Acı bir ders oldu



    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikriniz çok masum.
    Yeni üyelerin böyle bir hevesi var. Popüler olayım... Popüler konular arasında konum görünsün.
    İzmir'in hangi ıssız dağında kalabilir ki ? 22 yıl İzmir'de dağlık bölgede (Evka-3) yaşadım. Manisa'ya kadar dağ yolundan defalarca gittim çocukken. Saat 7'de ne gelebilir ki başınıza ?

    23 yıldır boş yaşamışsınız İzmir'de.. Gümüldür dolaylarını bir gezin dağ var mı yok mu. Benim ne çıkarım olabilir popülerlikle? Böyle olayın popüleritesi mi olur Allah aşkına? R10'da takılırken otobüstde dalmışım yanlış otobüs olduğu için yanlış yerde olmamam gereken yerde panikle yardım istemişim bu mu popülerlik arayışı?

    Yazık hocam. Belki yeni üyeyim ama bir insana böyle yardım olunmayacağını çok iyi biliyorum.