Dağın Başındayım Şarjım %3 Yardım
28
●2.395
- 19-11-2018, 21:00:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülearpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam değerli mesajlarınız için teşekkürler, otostop çektim şükür araba geçti durdurdum.tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam inanmayabilirsiniz ama diğer konulardaki mesajlarımın ciddiyeti umarım sizi ikna eder. Gerçi inanıp inanmamakta özgürsünüz. Yalnış otobüse bindim ve şansıma son otobüs imiş. Otobüste yol boyunca r10da takıldığım için yanlış yol üzerinde olduğumu bile son durağa yakın öğrendim. Şarjımın düşüklüğüyle sonra ilgilenirim diye düşünmüştüm. Acı bir ders olduWebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
23 yıldır boş yaşamışsınız İzmir'de.. Gümüldür dolaylarını bir gezin dağ var mı yok mu. Benim ne çıkarım olabilir popülerlikle? Böyle olayın popüleritesi mi olur Allah aşkına? R10'da takılırken otobüstde dalmışım yanlış otobüs olduğu için yanlış yerde olmamam gereken yerde panikle yardım istemişim bu mu popülerlik arayışı?
Yazık hocam. Belki yeni üyeyim ama bir insana böyle yardım olunmayacağını çok iyi biliyorum.
