• 19-11-2018, 19:57:44
    #19
    şu ana kadar şarjınız bitmiştir hocam herhalde
  • 19-11-2018, 19:59:35
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TamBirMehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar saçma bi yorum, adam konu başlığına yardım yazmış yazdığınız şeye bakın. Konudan beğeni mi toplayacak, para mı kazanacak böyle bir şey yazsın. (İşi yüzünden geç kalmıştır,uyuyakalmıştır,saati farketmemiştir, son arabanın saatini yanlış biliyordur)

    Hocam internete girebililiyorsanız whatsappada girebilirsiniz diye düşünüyorum, en yakınlarınıza konumunuzu atarsanız yardımcı olacak kişi çıkacaktır.
    Fikriniz çok masum.
    Yeni üyelerin böyle bir hevesi var. Popüler olayım... Popüler konular arasında konum görünsün.
    İzmir'in hangi ıssız dağında kalabilir ki ? 22 yıl İzmir'de dağlık bölgede (Evka-3) yaşadım. Manisa'ya kadar dağ yolundan defalarca gittim çocukken. Saat 7'de ne gelebilir ki başınıza ?
  • 19-11-2018, 20:02:48
    #21
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam r10 dan yardım isteyene kadar youtube'yi aç Serdar Kılıç'ı izle daha çok faydası olur.

    kahkaha attim )
    • mlbdestek
    • hibravez
    mlbdestek ve hibravez bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-11-2018, 20:04:49
    #22
    tamamen dikkat çekme amaçlı
  • 19-11-2018, 20:05:18
    #23
    Üyeliği durduruldu
    tamam şunu anladım %3 şarjın vardı sen buraya yazdın o %2'si gitti %1 ile postlarımı okuyacaksın onu anlamadım yada kurtulursan gerimi dönüp okucan aklıma takildi
  • 19-11-2018, 20:05:51
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Sarjın bitmediyse bu yorumu beğen
  • 19-11-2018, 20:08:15
    #25
    son durum nedir usta. WhatsApp dan konum gönderdiysen sıkıntı yok
  • 19-11-2018, 20:15:13
    #26
    İyice donanımhabere benzettiniz şu forumu
  • 19-11-2018, 20:20:24
    #27
    7 den sonra otobus yok yazmis yani otogarda.bosa telasettiniz.