Dağın Başındayım Şarjım %3 Yardım
28
●2.395
- 19-11-2018, 19:59:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fikriniz çok masum.TamBirMehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni üyelerin böyle bir hevesi var. Popüler olayım... Popüler konular arasında konum görünsün.
İzmir'in hangi ıssız dağında kalabilir ki ? 22 yıl İzmir'de dağlık bölgede (Evka-3) yaşadım. Manisa'ya kadar dağ yolundan defalarca gittim çocukken. Saat 7'de ne gelebilir ki başınıza ?
- 19-11-2018, 20:05:18Üyeliği durduruldutamam şunu anladım %3 şarjın vardı sen buraya yazdın o %2'si gitti %1 ile postlarımı okuyacaksın onu anlamadım yada kurtulursan gerimi dönüp okucan aklıma takildi