• 19-11-2018, 19:38:32
    #10
    Adam tek imkanını forum için harcadı helal olsun
  • 19-11-2018, 19:39:10
    #11
    r10 aşkı bu olsak adam ölecek son demlerini burada geçiriyor.
  • 19-11-2018, 19:40:39
    #12
    Hocam r10 dan yardım isteyene kadar youtube'yi aç Serdar Kılıç'ı izle daha çok faydası olur.
  • 19-11-2018, 19:42:32
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yanlış yapmışsın dağ başına giderken telefon almıcaksın
  • 19-11-2018, 19:42:57
    #14
    Samsung kullanıyorsan bataryayı çıkar tak %15 olur
  • 19-11-2018, 19:52:01
    #15
    Son günlerde bu forumda da acayip şeyler olmaya başladı.
  • 19-11-2018, 19:54:34
    #16
    Telefonu fırlat, koşmaya başla.
  • 19-11-2018, 19:55:51
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Saçmalıktan başka birşey değil.
  • 19-11-2018, 19:55:57
    #18
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin yaşanmıştırda bugün:


    Saat 17.00'den beri post atıyorsunuz ama şimdi dağın başında olduğunuz aklınıza geldi.
    Ne kadar saçma bi yorum, adam konu başlığına yardım yazmış yazdığınız şeye bakın. Konudan beğeni mi toplayacak, para mı kazanacak böyle bir şey yazsın. (İşi yüzünden geç kalmıştır,uyuyakalmıştır,saati farketmemiştir, son arabanın saatini yanlış biliyordur)

    Hocam internete girebililiyorsanız whatsappada girebilirsiniz diye düşünüyorum, en yakınlarınıza konumunuzu atarsanız yardımcı olacak kişi çıkacaktır.