• 29-10-2018, 16:03:11
    #1
    merhabalar arkadaşlar.
    bir e-ticaret işine gireceğim.ama kargoyu nasıl gondericegimi bilmiyorum.sirket açmadan veya vergi levham vs. olmadan kargo şirketleriyle anlaşma yapabilirmiyim, veya herhangibir belge istemeyen kargo şirketi var mı.
    3-4 bin lirayla işe gireceğim şirket açmaya param yok satış yapmaya baslarsam 2-3 ay sonra şahıs şirketi açacağım. yani bir kargocu bulup 2-3 ay deniycem tutarsa devam edicem şirket açıp.
    önerilerinizi bekliyorum.
  • 29-10-2018, 16:06:29
    #2
    Şahıs sirketi neden açmıyorsun ? 29 yaşın altındaysan şirket açıp 0 msliyetle 1 yıl sadece damga vergisi verip devam ettirebilirsin. Genç girişimci diye muhasebecin ile görüşebilirsin. Bunun yanı sıra KargoTürk bu şirketle görüşebilirsiniz
  • 29-10-2018, 16:08:25
    #3
    Kargo ile sizin anlaşmanıza gerek yok. n11 gittigidiyor hepsiburada akakçe gibi mağazaların kendilerinin kargolar ile anlaşması var. Sipariş gelince siz sipariş fişini çıkarırsınız faturanızı kesersiniz irsaliyenizi yazarsınız kargonun yolunu tutarsınız. aldığınız sipariş fişini kargocuya verirsiniz o üstünde ki barkadu okutur ve indirimli olarak alır paketi. Alış-veriş sitelerinde mağaza açmak için vergi levhanızın olması lazım vergi kaçırmak gibi bir lüxünüz yok. Çünkü her siparişte fatura kesiyorsunuz müşteri bana fatura gelmedi dediği anda üyeliğiniz iptal edilir. Şahıs olarak bir işletme oluşturun derim. Sizin adınıza bir banka hesabı ve işletme gerekli. Dükkan tutmak zorunda değilsiniz homeoffice çalışabilirsiniz bir depo adresi göstermeniz kafi.
  • 29-10-2018, 16:08:56
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncellikle merhaba, kargo gönderimi yaparken kargo şirketleriyle anlaşmaya ben şu kadar ürün çıkartırım şu kadar kargo çıkartırım diyerek gittiğiniz de kargo şirketleri size indirim sağlıyor kargo gönderim ücretlerinde ama bu sayı günlük +15 paket için falan geçerli biraz da bulunduğunuz il/ilçe'nin kargo gönderim toplamına bağlı, Siz şuan da daha yeni bir girişim yapacağınız için AD SOYAD şeklinde gönderimler sağlarsınız normal kargo ücreti şeklinde ödersiniz. Benim bildiğim genellikle bu çünkü bende E-Ticaret işinde çalışıyorum şuan firma yetkilisi değilim ama firmanin içinde olduğum için az çok biliyorum.
  • 29-10-2018, 16:41:45
    #5
    SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs sirketi neden açmıyorsun ? 29 yaşın altındaysan şirket açıp 0 msliyetle 1 yıl sadece damga vergisi verip devam ettirebilirsin. Genç girişimci diye muhasebecin ile görüşebilirsin. Bunun yanı sıra KargoTürk bu şirketle görüşebilirsiniz
    hocam yinede 1000 liraya yakın bir para çıkacak bende ayrıca her ay muhasebe viye para vereceğim zaten benim sermayem 3-4 bin daha sonra satmaya baslarsam zaten açacağım şirket



    aderinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo ile sizin anlaşmanıza gerek yok. n11 gittigidiyor hepsiburada akakçe gibi mağazaların kendilerinin kargolar ile anlaşması var. Sipariş gelince siz sipariş fişini çıkarırsınız faturanızı kesersiniz irsaliyenizi yazarsınız kargonun yolunu tutarsınız. aldığınız sipariş fişini kargocuya verirsiniz o üstünde ki barkadu okutur ve indirimli olarak alır paketi. Alış-veriş sitelerinde mağaza açmak için vergi levhanızın olması lazım vergi kaçırmak gibi bir lüxünüz yok. Çünkü her siparişte fatura kesiyorsunuz müşteri bana fatura gelmedi dediği anda üyeliğiniz iptal edilir. Şahıs olarak bir işletme oluşturun derim. Sizin adınıza bir banka hesabı ve işletme gerekli. Dükkan tutmak zorunda değilsiniz homeoffice çalışabilirsiniz bir depo adresi göstermeniz kafi.
    site acmiycagim Instagram üzerinden satış yapacağım hocam. zaten şirket acsam kargo sorun değil yani ayrıca onlar da vergi levhası istiyor diye biliyorum



    ebuTempura adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncellikle merhaba, kargo gönderimi yaparken kargo şirketleriyle anlaşmaya ben şu kadar ürün çıkartırım şu kadar kargo çıkartırım diyerek gittiğiniz de kargo şirketleri size indirim sağlıyor kargo gönderim ücretlerinde ama bu sayı günlük +15 paket için falan geçerli biraz da bulunduğunuz il/ilçe'nin kargo gönderim toplamına bağlı, Siz şuan da daha yeni bir girişim yapacağınız için AD SOYAD şeklinde gönderimler sağlarsınız normal kargo ücreti şeklinde ödersiniz. Benim bildiğim genellikle bu çünkü bende E-Ticaret işinde çalışıyorum şuan firma yetkilisi değilim ama firmanin içinde olduğum için az çok biliyorum.
    hocam şirketi acsam anlasma yapacağım da şuan fazla param yok ad soyad seklinde gonderince 25-30 lira ücret çıkıyor benim karım o kadar olmuycak ürün başı zaten
  • 29-10-2018, 16:49:23
    #6
    @hakobaba; Normal şahıs olarak gönderdiğiniz de şuan da popüler olarak kullanılan Kargo firmaları yurtiçi, mng, aras vs. 7 ila 10 lira arası alıyor diye biliyorum kendi poşet boyutlarına göre standart poşetlerin içine yerleştirilen şeyler dediğim tutarda.
  • 29-10-2018, 17:06:28
    #7
    hocam gonderecegim ürün çok küçük boyutlarda 10cm x 10cm en fazla.
    yurt içi,aras,mng veasire hepsine baktım internet üzerinden en yakın şehirlere bile 20 lira ücret çıkıyor.
  • 29-10-2018, 18:54:47
    #8
    @hakobaba; instagram üzerinden satış yapacaksanız evet vergi levhası yada işletme sahibi olmanız gerekmez. Size yakın bir kargo firmasına gidip talebinizi iletin. Ne göndereceğinizi ebatları ağırlıkları belirtin 6-12 ay aralığında anlaşma yapma şansınız var. Aylık gönderim miktarınıza göre bir sonra ki anlaşma fiyatları düşecektir. Eğer günlük 10 paket çıkaracak kadar ticaretiniz olursa zaten kargo firmalarının hepsi kapınıza personel göndererek sizinle anlaşmak isteyecektir.
  • 29-10-2018, 19:08:26
    #9
    aderinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @hakobaba; instagram üzerinden satış yapacaksanız evet vergi levhası yada işletme sahibi olmanız gerekmez. Size yakın bir kargo firmasına gidip talebinizi iletin. Ne göndereceğinizi ebatları ağırlıkları belirtin 6-12 ay aralığında anlaşma yapma şansınız var. Aylık gönderim miktarınıza göre bir sonra ki anlaşma fiyatları düşecektir. Eğer günlük 10 paket çıkaracak kadar ticaretiniz olursa zaten kargo firmalarının hepsi kapınıza personel göndererek sizinle anlaşmak isteyecektir.
    anlasma yaparlar mı hocam vergi levhası veya şirketim olmadan