Şahıs sirketi neden açmıyorsun ? 29 yaşın altındaysan şirket açıp 0 msliyetle 1 yıl sadece damga vergisi verip devam ettirebilirsin. Genç girişimci diye muhasebecin ile görüşebilirsin. Bunun yanı sıra KargoTürk bu şirketle görüşebilirsiniz
hocam yinede 1000 liraya yakın bir para çıkacak bende ayrıca her ay muhasebe viye para vereceğim zaten benim sermayem 3-4 bin daha sonra satmaya baslarsam zaten açacağım şirket
Kargo ile sizin anlaşmanıza gerek yok. n11 gittigidiyor hepsiburada akakçe gibi mağazaların kendilerinin kargolar ile anlaşması var. Sipariş gelince siz sipariş fişini çıkarırsınız faturanızı kesersiniz irsaliyenizi yazarsınız kargonun yolunu tutarsınız. aldığınız sipariş fişini kargocuya verirsiniz o üstünde ki barkadu okutur ve indirimli olarak alır paketi. Alış-veriş sitelerinde mağaza açmak için vergi levhanızın olması lazım vergi kaçırmak gibi bir lüxünüz yok. Çünkü her siparişte fatura kesiyorsunuz müşteri bana fatura gelmedi dediği anda üyeliğiniz iptal edilir. Şahıs olarak bir işletme oluşturun derim. Sizin adınıza bir banka hesabı ve işletme gerekli. Dükkan tutmak zorunda değilsiniz homeoffice çalışabilirsiniz bir depo adresi göstermeniz kafi.
site acmiycagim Instagram üzerinden satış yapacağım hocam. zaten şirket acsam kargo sorun değil yani ayrıca onlar da vergi levhası istiyor diye biliyorum
Öncellikle merhaba, kargo gönderimi yaparken kargo şirketleriyle anlaşmaya ben şu kadar ürün çıkartırım şu kadar kargo çıkartırım diyerek gittiğiniz de kargo şirketleri size indirim sağlıyor kargo gönderim ücretlerinde ama bu sayı günlük +15 paket için falan geçerli biraz da bulunduğunuz il/ilçe'nin kargo gönderim toplamına bağlı, Siz şuan da daha yeni bir girişim yapacağınız için AD SOYAD şeklinde gönderimler sağlarsınız normal kargo ücreti şeklinde ödersiniz. Benim bildiğim genellikle bu çünkü bende E-Ticaret işinde çalışıyorum şuan firma yetkilisi değilim ama firmanin içinde olduğum için az çok biliyorum.
hocam şirketi acsam anlasma yapacağım da şuan fazla param yok ad soyad seklinde gonderince 25-30 lira ücret çıkıyor benim karım o kadar olmuycak ürün başı zaten