Kargo ile sizin anlaşmanıza gerek yok. n11 gittigidiyor hepsiburada akakçe gibi mağazaların kendilerinin kargolar ile anlaşması var. Sipariş gelince siz sipariş fişini çıkarırsınız faturanızı kesersiniz irsaliyenizi yazarsınız kargonun yolunu tutarsınız. aldığınız sipariş fişini kargocuya verirsiniz o üstünde ki barkadu okutur ve indirimli olarak alır paketi. Alış-veriş sitelerinde mağaza açmak için vergi levhanızın olması lazım vergi kaçırmak gibi bir lüxünüz yok. Çünkü her siparişte fatura kesiyorsunuz müşteri bana fatura gelmedi dediği anda üyeliğiniz iptal edilir. Şahıs olarak bir işletme oluşturun derim. Sizin adınıza bir banka hesabı ve işletme gerekli. Dükkan tutmak zorunda değilsiniz homeoffice çalışabilirsiniz bir depo adresi göstermeniz kafi.