merhabalar arkadaşlar.
bir e-ticaret işine gireceğim.ama kargoyu nasıl gondericegimi bilmiyorum.sirket açmadan veya vergi levham vs. olmadan kargo şirketleriyle anlaşma yapabilirmiyim, veya herhangibir belge istemeyen kargo şirketi var mı.
3-4 bin lirayla işe gireceğim şirket açmaya param yok satış yapmaya baslarsam 2-3 ay sonra şahıs şirketi açacağım. yani bir kargocu bulup 2-3 ay deniycem tutarsa devam edicem şirket açıp.
önerilerinizi bekliyorum.