Herkeze merhaba
10.10.2014 tarihinde şahıs şirketi kurdum.
Bu yıl askere geldim ve herşeyden uzak kaldım son 2 aydır elime telefon alabildim.
Ne muhasebecinin parasını nede vergi paralarını ödeyebildim.
Sirketim suan hâlen daha acikmidir?
Vergi mukellefiyim ve bir sorum var.
11
●440
- 14-10-2018, 01:26:50
- 14-10-2018, 01:31:52Şuan ne durumdadır nereden kontrol edebilirim ?Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha 38 gunum var bitmiyor bu askerlik
- 14-10-2018, 01:38:41E-Devlete girip vergi borcunu öğrenebilirsin.
Muhasebecinde aylık taş patlasın 150TL'dir, ay üzerinden de onu hesapla
- 14-10-2018, 01:41:32Tech77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMuhasebeci ret etmiş beni 1 yıldır ücretini ödemiyorum diye ve defter tastik yapılmamış yıl basindaberkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2018, 12:27:252 ay üst üste beyanname vermezseniz vergi dairesi re sen terk islemi baslatmak zorunda..