• 14-10-2018, 01:26:50
    #1
    Platin üye
    Herkeze merhaba

    10.10.2014 tarihinde şahıs şirketi kurdum.
    Bu yıl askere geldim ve herşeyden uzak kaldım son 2 aydır elime telefon alabildim.

    Ne muhasebecinin parasını nede vergi paralarını ödeyebildim.

    Sirketim suan hâlen daha acikmidir?
  • 14-10-2018, 01:29:09
    #2
    Eğer uzun süre beyanname vermezseniz iş yerinizi kontrole gelirler eğer iş yerinizde bu firma yoksa resen terk işlemi yapılır.
  • 14-10-2018, 01:31:52
    #3
    Platin üye
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer uzun süre beyanname vermezseniz iş yerinizi kontrole gelirler eğer iş yerinizde bu firma yoksa resen terk işlemi yapılır.
    Şuan ne durumdadır nereden kontrol edebilirim ?
    Daha 38 gunum var bitmiyor bu askerlik
  • 14-10-2018, 01:34:19
    #4
    Senin adına olan şirketi senin imzan olmadan kapatamazlar diye biliyorum ki muhtemelende kapatamazlar.
    Muhasebecine borçlanmışsın.
    Vergilerinde aylık faizle birikmiştir. KDV ve damga versinin aylık faizi 1 TL gibi birşey ama pek sıkıntı olmaz.
  • 14-10-2018, 01:36:35
    #5
    Kurumsal Üye
    Muhasebecinizi arayıp sorun en basiti Yada internet üzerinden vergi levhanızı sorgulayın
  • 14-10-2018, 01:38:41
    #6
    Kurumsal PLUS
    E-Devlete girip vergi borcunu öğrenebilirsin.
    Muhasebecinde aylık taş patlasın 150TL'dir, ay üzerinden de onu hesapla
  • 14-10-2018, 01:41:32
    #7
    Platin üye
    Tech77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin adına olan şirketi senin imzan olmadan kapatamazlar diye biliyorum ki muhtemelende kapatamazlar.
    Muhasebecine borçlanmışsın.
    Vergilerinde aylık faizle birikmiştir. KDV ve damga versinin aylık faizi 1 TL gibi birşey ama pek sıkıntı olmaz.
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhasebecinizi arayıp sorun en basiti Yada internet üzerinden vergi levhanızı sorgulayın
    berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Devlete girip vergi borcunu öğrenebilirsin.
    Muhasebecinde aylık taş patlasın 150TL'dir, ay üzerinden de onu hesapla
    Muhasebeci ret etmiş beni 1 yıldır ücretini ödemiyorum diye ve defter tastik yapılmamış yıl basinda
  • 14-10-2018, 09:01:58
    #8
    Vergiyi falan geçtim ama o süre boyunca bağkurunuzu da ödemediyseniz acaip şekilde birikmiştir. Aylık 700₺ falan çünkü, bence asıl onu kontrol edin.
  • 14-10-2018, 12:27:25
    #9
    2 ay üst üste beyanname vermezseniz vergi dairesi re sen terk islemi baslatmak zorunda..