Herkeze merhaba

10.10.2014 tarihinde şahıs şirketi kurdum.
Bu yıl askere geldim ve herşeyden uzak kaldım son 2 aydır elime telefon alabildim.

Ne muhasebecinin parasını nede vergi paralarını ödeyebildim.

Sirketim suan hâlen daha acikmidir?