Senin adına olan şirketi senin imzan olmadan kapatamazlar diye biliyorum ki muhtemelende kapatamazlar.
Muhasebecine borçlanmışsın.
Vergilerinde aylık faizle birikmiştir. KDV ve damga versinin aylık faizi 1 TL gibi birşey ama pek sıkıntı olmaz.