hocam yazılım dilleri genelde sıktığı için pek yanaşmıyorum zevkli gelmiyor bana açıkcası zevk meseli tasarımda daha çok eğleniyorum derler ya sevdiğin iş olsun az da olsa kazan onun gibi
Real hayatta Türkiye'de mantık bunu götürmüyor ama maalesef aç kalıyorsun.

Ama tabi yaptığın içi zevk alarak yapmak güzeldir ve gerçekten yeterince prof olabilirsen yine büyük firmalarda iş bulabilirsin. Ama yine altını çiziyorum ufak yerlerde iş bulurum ekmeğime bakarım dersen ya da freelance iş yaparım dersen işin zora biner maalesef.
Türkiye de bu işe profesyonel gözle bakılmıyor iş veren adam tasarımı da sen yap admin paneli de sen yap diyor iki iki para mı verecem diyor. Genelde PHP ya da ASP bilenler az çok HTML&CSS bilir hazır tasarımlar üzerinden yolunu bulur.