Konu
Veritabanı mı yoksa Webtasarım mı?
27-09-2018, 22:35:55
#4
PhYtOnX
Hocam şimdi öyle ucu açık birakmışsınız ki
Veritabanı derken sadece Mysql vb.. gibi bişi mi diyorsunuz yoksa PHP, ASP gibi birşey mi diyorsunuz?
Tasarım derken CSS&HTML&Jquery mi diyorsun yoksa PSD, Aİ çizim mi diyorsun ?