Hocam şimdi öyle ucu açık birakmışsınız ki

Veritabanı derken sadece Mysql vb.. gibi bişi mi diyorsunuz yoksa PHP, ASP gibi birşey mi diyorsunuz?
Tasarım derken CSS&HTML&Jquery mi diyorsun yoksa PSD, Aİ çizim mi diyorsun ?
web tasarımda hocam HTML, CSS ve JS ban bahsediyorum psd biliyorum zaten yeterince iyim. veritabanında mysql filan itşe hocam