• 09-09-2018, 21:42:34
    #1
    Arkadaşlar benim pre-molar dişlerden birisi ölmüş, bulgur gibi dağılıyor desem yeridir geçenlerde dolgu yaptılar fakat dolguda düştü, dişin kalan yerleri de kırıldı vs. Şuan az bir şey kenarı kalmış. Bu dişe yeniden dolgu vs. yada kaplama diş mi yaparlar ne olur ?
  • 09-09-2018, 21:46:42
    #2
    ayni sorun bende de var,disci duvara alci vurur gibi sekilsiz bir diş yapti ve bir gun sonra kirildi. disin 10/2si kaldi. yarin gidecem bakalim bilgi veririm sizede.
  • 09-09-2018, 21:48:13
    #3
    En mantıklısı implant gibi duruyor. Ya da kök sağlamsa bir yöntem daha var adı şu an aklımda değil ama implanta benzer, sadece kök kendi kökünüz oluyor.
  • 09-09-2018, 21:49:41
    #4
    muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayni sorun bende de var,disci duvara alci vurur gibi sekilsiz bir diş yapti ve bir gun sonra kirildi. disin 10/2si kaldi. yarin gidecem bakalim bilgi veririm sizede.
    Aynısı kardeşim benimde, bilgi bekliyorum senden.
  • 09-09-2018, 21:55:59
    #5
    cekerler bisey yapilamaz. bendede 2 tane var dolgudan sonra dagildi dedigin gibi. sikinti olmayincaya kadar durabilir ama diger dislerin arasi aciliyor.
  • 09-09-2018, 21:57:16
    #6
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cekerler bisey yapilamaz. bendede 2 tane var dolgudan sonra dagildi dedigin gibi. sikinti olmayincaya kadar durabilir ama diger dislerin arasi aciliyor.
    Çekilecek yeri kalmadı ki nasıl çekerler bu dişi, diş yok meydanda küçücük kenarı kaldı sadece. Dokunsam oda kırılır büyük ihtimal.
  • 09-09-2018, 21:58:50
    #7
    cekiyor canavarlar bi sekilde oyma gibi bisey yapip parcaparca aliyolar.
  • 09-09-2018, 22:13:02
    #8
    muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayni sorun bende de var,disci duvara alci vurur gibi sekilsiz bir diş yapti ve bir gun sonra kirildi. Disin 10/2si kaldi. Yarin gidecem bakalim bilgi veririm sizede.
    10/2=5 😀 Kesir yazmana gerek yokmuş ya.
  • 09-09-2018, 22:20:48
    #9
    Dişinizi çektirmeyin. Muhtemelen gideceğiniz klinikte dişinizi çekmek isteyeceklerdir. Üniversitelerin dişçilik fakültelerine gidin. Yanlış değilsem endodenti olacak, orada randevu alın. Dişinizi temizleyip kaplama yapıyorlar. Normal ağız ve diş sağlığı merkezlerinde bu işlem yapılmıyor.