Dişle ilgili bir sorum var. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dişle ilgili bir sorum var.
10
●
302
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Dişle ilgili bir sorum var.
1
2
10-09-2018, 16:31:12
#10
muhammettas
arpej adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynısı kardeşim benimde, bilgi bekliyorum senden.
Hocam eskisi gibi dolgu yaptılar,bu seferde düşerse sabit protez diş yapılır dediler.
10-09-2018, 16:38:06
#11
caliente
Kaplama yaptırın, en iyi yöntem bu olur. Diş kaybı da yaşamamış olursunuz.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler