Arkadaşlar benim pre-molar dişlerden birisi ölmüş, bulgur gibi dağılıyor desem yeridir geçenlerde dolgu yaptılar fakat dolguda düştü, dişin kalan yerleri de kırıldı vs. Şuan az bir şey kenarı kalmış. Bu dişe yeniden dolgu vs. yada kaplama diş mi yaparlar ne olur ?