• 25-08-2018, 13:35:54
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar temmuz ayında 25 yaşına girdim hala okulum devam ediyor.
    Bu gss olayı ne zaman borç yazılmaya başlar ? e devletten bakıyorum bir şey gözükmüyor.
    Diş hastanesine gidicem tedavi olabilirmiyim bu durumda.
    Teşekkürler.
  • 25-08-2018, 13:47:56
    #2
    EnfSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar temmuz ayında 25 yaşına girdim hala okulum devam ediyor.
    Bu gss olayı ne zaman borç yazılmaya başlar ? e devletten bakıyorum bir şey gözükmüyor.
    Diş hastanesine gidicem tedavi olabilirmiyim bu durumda.
    Teşekkürler.
    turkiye.gov.tr üzerinden provizyon bilgisine bakabilirsiniz. Provizyon veriyorsa muayene olabilirsiniz.
  • 25-08-2018, 13:54:52
    #3
    Ben de yeni yaptırdım GSS ama bunun ödemesini nereden yapacağım? Ziraat Bankası üzerinden yapabilirsin dediler ama ödeme çıkmıyor.
  • 25-08-2018, 14:02:22
    #4
    Acil serviste astronomik bir rakam ödedikten sonra anladım 25 olduğunda ebeveyninin üzerinden düşüldüğünü
    Farkında olmanız isabet olmuş, e-devletten bakabilirsiniz.
  • 25-08-2018, 15:06:27
    #5
    islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turkiye.gov.tr üzerinden provizyon bilgisine bakabilirsiniz. Provizyon veriyorsa muayene olabilirsiniz.
    Genel sağlık sigortası tescil işlemlerinizin gerçekleştirilmesi için en yakın sosyal güvenlik il müdürlüğüne/sosyal güvenlik merkezine müracaat ediniz.
    Bu çıkıyor o sekmede
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de yeni yaptırdım GSS ama bunun ödemesini nereden yapacağım? Ziraat Bankası üzerinden yapabilirsin dediler ama ödeme çıkmıyor.
    Bilmiyorum ki
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acil serviste astronomik bir rakam ödedikten sonra anladım 25 olduğunda ebeveyninin üzerinden düşüldüğünü
    Farkında olmanız isabet olmuş, e-devletten bakabilirsiniz.
    kötü olmuş
  • 25-08-2018, 16:22:06
    #6
    2-3 sene önce öğrenci belgesiyle birlikte sgk ya giderek borç gelmemesi için işlem sağlanıyordu. şimdi durum nasıl bilmiyorun
  • 25-08-2018, 16:30:58
    #7
    Nunogomes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 sene önce öğrenci belgesiyle birlikte sgk ya giderek borç gelmemesi için işlem sağlanıyordu. şimdi durum nasıl bilmiyorun
    Onu ben yapmıştımda 25 yaşını geçince o olay bitiyormuş diye duymuştum.Yasa falan değiştiyse bilmiyorum
  • 25-08-2018, 19:19:28
    #8
    25 yaş dolunca bende de aynı problem çıkmıştı. Öğrenciyim falan dedim ama nafile.
    SGK'ya gidiyorsunuz GSS'den faydalanmak istiyorum diyorunuz bir dilekçe doldurup veriyorsunuz borçlanma başlıyor. 61 TL aylık ücreti ziraat ATM leri aracılığı ile ödeyebilirsiniz.
  • 25-08-2018, 19:31:49
    #9
    t4ka96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yaş dolunca bende de aynı problem çıkmıştı. Öğrenciyim falan dedim ama nafile.
    SGK'ya gidiyorsunuz GSS'den faydalanmak istiyorum diyorunuz bir dilekçe doldurup veriyorsunuz borçlanma başlıyor. 61 TL aylık ücreti ziraat ATM leri aracılığı ile ödeyebilirsiniz.
    25 e girer girmez mi başlıyor bu olay 1-2 ay müsade vb olayı varmı bilginiz varmı