t4ka96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
25 yaş dolunca bende de aynı problem çıkmıştı. Öğrenciyim falan dedim ama nafile.
SGK'ya gidiyorsunuz GSS'den faydalanmak istiyorum diyorunuz bir dilekçe doldurup veriyorsunuz borçlanma başlıyor. 61 TL aylık ücreti ziraat ATM leri aracılığı ile ödeyebilirsiniz.
25 e girer girmez mi başlıyor bu olay 1-2 ay müsade vb olayı varmı bilginiz varmı