Nunogomes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 sene önce öğrenci belgesiyle birlikte sgk ya giderek borç gelmemesi için işlem sağlanıyordu. şimdi durum nasıl bilmiyorun
Onu ben yapmıştımda 25 yaşını geçince o olay bitiyormuş diye duymuştum.Yasa falan değiştiyse bilmiyorum