25 yaş dolunca bende de aynı problem çıkmıştı. Öğrenciyim falan dedim ama nafile.
SGK'ya gidiyorsunuz GSS'den faydalanmak istiyorum diyorunuz bir dilekçe doldurup veriyorsunuz borçlanma başlıyor. 61 TL aylık ücreti ziraat ATM leri aracılığı ile ödeyebilirsiniz.