• 31-07-2018, 11:46:04
    #1
    Arkadaşlar evimde ilk başta bi iki tane vardı zamanla çoğaldı ve geceleyin özellikle evde fink atıyorlar..

    eczane ilacı kullandım. ziraai ilaç kullandım ulaşamdığım yerlerden üreyip 1-2 güne tekrar geliyorlar maalesef..

    başına gelen var mı kesin çözümü nedir?
  • 31-07-2018, 11:47:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    olay gayet basit. detan max alıyorsun evin dip köşelerine sıkıyorsunuz ama tüm dip köşelere sonra oturup geberişlerini keyifle izliyorsunuz. her bahar başlangıcında bizde de oluyor ama sonra bu şekilde yok ediyorum.
  • 31-07-2018, 11:48:12
    #3
    Hocam kesin çözümünü sana söyleyeyim: "profesyonel ilaçlatma"
    bizde de vardı hangi ilacı alıp sıktıysak geçmedi.
    Adam geldi hayalet avcıları gibi sırtında tüp müp.. Çıkın evden şu saatte gelin dedi. Biz adama evi bırakıp çıktık. Sonra dediği saatte eve geldi masanın üzerinde diplomaya benzer karton: "ev şu firma tarafından şu saatte ilaçlanmıştır" yazıyor. Daha da böceğin böö'sü gelmedi eve.
  • 31-07-2018, 11:51:44
    #4
    Aynı sorun ile karşılaştığımda http://ovguilaclama.com/iletisim/ bu firma ile ilaçlatıp çözmüştüm, dilerseniz bi arayıp bilgi alın hocam.
  • 31-07-2018, 11:53:06
    #5
    4 yıl önce kendi evimde olduğunda https://www.hepasiburada.com/bayer-m...p-ZYBIYOTEK001 bu ürünü kullanmıştım. Sorunumu çözmüştü.
  • 31-07-2018, 11:54:08
    #6
    bebekhayati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olay gayet basit. detan max alıyorsun evin dip köşelerine sıkıyorsunuz ama tüm dip köşelere sonra oturup geberişlerini keyifle izliyorsunuz. her bahar başlangıcında bizde de oluyor ama sonra bu şekilde yok ediyorum.
    yektapoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kesin çözümünü sana söyleyeyim: "profesyonel ilaçlatma"
    bizde de vardı hangi ilacı alıp sıktıysak geçmedi.
    Adam geldi hayalet avcıları gibi sırtında tüp müp.. Çıkın evden şu saatte gelin dedi. Biz adama evi bırakıp çıktık. Sonra dediği saatte eve geldi masanın üzerinde diplomaya benzer karton: "ev şu firma tarafından şu saatte ilaçlanmıştır" yazıyor. Daha da böceğin böö'sü gelmedi eve.
    br3akb0y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun ile karşılaştığımda http://ovguilaclama.com/iletisim/ bu firma ile ilaçlatıp çözmüştüm, dilerseniz bi arayıp bilgi alın hocam.
    arkadaşlar mesele zaten şu daha önce denedim ama çözüm alamama rağmen param gitti kesin çözüm budur ben yaptım oldu derseniz son çare deneyeceğim öğrenciyim gelirim giderim belli masraf açılınca terazi şaşıyor dengeyi sağlayamıyorum.
  • 31-07-2018, 11:54:58
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Jel böcek yemi kullanın hocam.

    Sadece oturduğumuz daireyi değil tüm binayı kurutmuştu valla.


    zirai ilaç, böcek yemi, ilaçlama filan hepsine başvurmuştuk.
  • 31-07-2018, 11:59:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Böcek ilacı sektörünün lideri bence; http://chrysamed.com.tr/tr/anasayfa
  • 31-07-2018, 12:00:03
    #9
    selam kardeşim. öncelikle ilaç firmalarının hepsi hikaye, onlarla çözemedim ben aylarca denedik.

    kendi yöntemimi tavsiye ediyorum.

    öncelikle geldiğini düşündüğün yerleri sprey inşaat köpüğü ile kapatma imkanın varsa kapat.

    kapamadan önce ve sonra da bu ilacı kullan. https://urun.gittigidiyor.com/superm...laci-363283832

    bu ilaç benim derdime derman olan ilaçtır. 3 ayda bir sık. ben 1 senedir kurtuldum 1 tane bile yok.