olay gayet basit. detan max alıyorsun evin dip köşelerine sıkıyorsunuz ama tüm dip köşelere sonra oturup geberişlerini keyifle izliyorsunuz. her bahar başlangıcında bizde de oluyor ama sonra bu şekilde yok ediyorum.