Hocam kesin çözümünü sana söyleyeyim: "profesyonel ilaçlatma"
bizde de vardı hangi ilacı alıp sıktıysak geçmedi.
Adam geldi hayalet avcıları gibi sırtında tüp müp.. Çıkın evden şu saatte gelin dedi. Biz adama evi bırakıp çıktık. Sonra dediği saatte eve geldi masanın üzerinde diplomaya benzer karton: "ev şu firma tarafından şu saatte ilaçlanmıştır" yazıyor. Daha da böceğin böö'sü gelmedi eve.