• 18-06-2018, 17:28:36
    #1
    Arkadaşlar kargo bana gelmedi ne yapmam lazım magaza sahibi postaneye gitti diyor postaneye gitsem nasıl yol izleyebilirim ?
    • 2018.05.28 14:47 (GMT-7): Teslimat hatası
    • 2018.05.25 16:57 (GMT-7): Gönderi, yerel gönderim şirketinde
    • 2018.05.17 20:31 (GMT-7): Menşe ülkesinden yola çıktı
    • 2018.05.17 15:31 (GMT-7): Gönderi, yurt içi kabul edildi
    • 2018.05.16 14:00 (GMT-7): Gönderi, menşe ülkesi deposundan yola çıktı
    • 2018.05.16 03:47 (GMT-7): Gönderi, menşe ülkesi deposunda
    • 2018.05.16 03:17 (GMT-7): Gönderi sevk edildi
    • 2018.05.14 12:58 (GMT-7): Kargo şirketi alınmış alınmayı bekliyor
  • 18-06-2018, 17:35:09
    #2
    Anladığım kadarıyla postahanede almayı bekliyor yürüyerek dolmuşla taksi veya kendi arabanızla gidebilirsiniz yol olarak. Telefonunuz var ise haritalardan yol çıkartabilirsiniz. Telefon açın hangi şubede öğrenin. Kimliğinizi almayı unutmayın kafi.
  • 18-06-2018, 17:36:21
    #3
    takipli kargomuydu.
  • 18-06-2018, 17:36:53
    #4
    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipli kargomuydu.
    Evet takipli kargo ptt olarak nasıl bakabilirim yurt dışı oldugundan fazla bilgim yok
  • 18-06-2018, 17:37:29
    #5
    Kimliginizde subeye gidin, bekletiliyor olmasi gerek.
  • 18-06-2018, 17:37:54
    #6
    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipli kargomuydu.
    Dostum takip mesajlarını yazmış işte yoksa bu mesajlar olmazdı
  • 18-06-2018, 17:46:03
    #7
    Kargo takip numarasını özelden yazarmısınız hocam ?
  • 18-06-2018, 17:49:32
    #8
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo takip numarasını özelden yazarmısınız hocam ?
    İlettim hocam
  • 18-06-2018, 17:50:58
    #9
    Elinize ulaşmadığını aliexpress te belirtirseniz, aliexpress hakimleri para iadesi yapar. Benzer durum olmuştu bede de.