Arkadaşlar kargo bana gelmedi ne yapmam lazım magaza sahibi postaneye gitti diyor postaneye gitsem nasıl yol izleyebilirim ?
  • 2018.05.28 14:47 (GMT-7): Teslimat hatası
  • 2018.05.25 16:57 (GMT-7): Gönderi, yerel gönderim şirketinde
  • 2018.05.17 20:31 (GMT-7): Menşe ülkesinden yola çıktı
  • 2018.05.17 15:31 (GMT-7): Gönderi, yurt içi kabul edildi
  • 2018.05.16 14:00 (GMT-7): Gönderi, menşe ülkesi deposundan yola çıktı
  • 2018.05.16 03:47 (GMT-7): Gönderi, menşe ülkesi deposunda
  • 2018.05.16 03:17 (GMT-7): Gönderi sevk edildi
  • 2018.05.14 12:58 (GMT-7): Kargo şirketi alınmış alınmayı bekliyor