Anladığım kadarıyla postahanede almayı bekliyor yürüyerek dolmuşla taksi veya kendi arabanızla gidebilirsiniz yol olarak. Telefonunuz var ise haritalardan yol çıkartabilirsiniz. Telefon açın hangi şubede öğrenin. Kimliğinizi almayı unutmayın kafi.