• 01-06-2018, 19:19:12
    #1
    Arkadaşlar malum vergi affı yasası çıktı. İnternetten başvuru yapmıştım ve ödeme planı çıkmış. Yalnız benim borcum 12.000 tl iken sadece 1400 tl lik kısmına yapılandırma çıkmış. Borcumun bi kısmı hesaplarımı bloke ettikleri için mecburen yapılandırıldı aralık ayında.

    Ben şimdi tüm borç üzerinden faydalanamayacakmıyım bu düzenlemeden . Hepsini ödemek istiyorum ama 33 tl bi indirim gözüküyor saçma bir şekilde.





  • 01-06-2018, 19:22:46
    #2
    vadesi geçmemiş borçta indirim yapilmaz. bu kanunun çıkma amacı geçmişten kalan borçların faizini silip ana parasını ödetmek. yani sizin vadesi dolmamış borçlarınızın gecikme faizi olmadığı için indirim olmuyor.
  • 01-06-2018, 19:29:48
    #3
    Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vadesi geçmemiş borçta indirim yapilmaz. bu kanunun çıkma amacı geçmişten kalan borçların faizini silip ana parasını ödetmek. yani sizin vadesi dolmamış borçlarınızın gecikme faizi olmadığı için indirim olmuyor.
    hocam 4 sene geçti bu borçların üstünden. Tüm hesaplarımı bloke ettiler. üstüne faiz koyup taksitlendirip mecburen yapılandırdı vergi dairesi. Gerçekten komik bi durum .d hiç ödemeyip bütün hesaplarım blokeli beklesemiydim
  • 01-06-2018, 19:34:09
    #4
    PREMIUM SEO
    Ben mezun olduktan sonra ki 3 ay kredi almadım ama onu da dahil etmişler neden olabilir ki?
  • 01-06-2018, 20:01:38
    #5
    Nerden bakılıyor buna?
  • 01-06-2018, 20:15:32
    #6
    Benjamin Breeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden bakılıyor buna?


    https://ivd.gib.gov.tr/
  • 01-06-2018, 20:33:49
    #7
    şöyle bir yazı var:

    https://www.hknkr.com/ogrenim-kredis...eme-plani.html

    Fakat şöyle de bir durum var arkadaşın dediği gibi yapılandırma vadesi geçmemiş borçta indirim yapilmaz. en iyisi küçük bir yerdeyseniz hele vergi dairesine gidin oradaki vezne ile bir konuşun.