Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vadesi geçmemiş borçta indirim yapilmaz. bu kanunun çıkma amacı geçmişten kalan borçların faizini silip ana parasını ödetmek. yani sizin vadesi dolmamış borçlarınızın gecikme faizi olmadığı için indirim olmuyor.
hocam 4 sene geçti bu borçların üstünden. Tüm hesaplarımı bloke ettiler. üstüne faiz koyup taksitlendirip mecburen yapılandırdı vergi dairesi. Gerçekten komik bi durum .d hiç ödemeyip bütün hesaplarım blokeli beklesemiydim