vadesi geçmemiş borçta indirim yapilmaz. bu kanunun çıkma amacı geçmişten kalan borçların faizini silip ana parasını ödetmek. yani sizin vadesi dolmamış borçlarınızın gecikme faizi olmadığı için indirim olmuyor.
hocam 4 sene geçti bu borçların üstünden. Tüm hesaplarımı bloke ettiler. üstüne faiz koyup taksitlendirip mecburen yapılandırdı vergi dairesi. Gerçekten komik bi durum .d hiç ödemeyip bütün hesaplarım blokeli beklesemiydim