Arkadaşlar malum vergi affı yasası çıktı. İnternetten başvuru yapmıştım ve ödeme planı çıkmış. Yalnız benim borcum 12.000 tl iken sadece 1400 tl lik kısmına yapılandırma çıkmış. Borcumun bi kısmı hesaplarımı bloke ettikleri için mecburen yapılandırıldı aralık ayında.
Ben şimdi tüm borç üzerinden faydalanamayacakmıyım bu düzenlemeden . Hepsini ödemek istiyorum ama 33 tl bi indirim gözüküyor saçma bir şekilde.