• 19-05-2018, 23:26:02
    #1
    edit
  • 19-05-2018, 23:27:18
    #2
    Fiyati bilmem ama etkisini bilirim. Yüksek voltajlı bir çarpılma .
  • 19-05-2018, 23:34:06
    #3
    elektriği biz verelim işçilik ödeyelim de hocam geçmiş olsun hocam şimdiden
  • 19-05-2018, 23:38:13
    #4
    5 6 ay önce çektirmiştim habire elektrik iğne sokuyorlar maf etmişlerdi beni
  • 19-05-2018, 23:40:24
    #5
    Elektromiyografi sanırım ismi. Ben Alanya Başkent Üni. Hastanesi'nde çektirdim. Geçen sene 180 tl falandı fiyatı. Sol bacağımdaki ağrılardan dolayı çektirmiştim. Bacağa verilen elektrik rahatsız ediyor doğru ama eğer ondan sonuç alamazlar ise çuvaldız gibi bir iğne ile, bacağı uyuşturmadan, bir kaç farklı noktadan girip teste devam ediyorlar. Açıkçası çok meraklı olduğum için sorun etmedim ama görüntü çok kötüydü. Toplamda yarım saat falan sürdü.

    Annem de koluna aynı testi yaptırdı. Onda iğne falan yoktu. Hatta düşük elektrik verdiler ve hiç canı yanmadan çıktı.


    Bir noktaya takıldım. Neden "ya*udi" şeklinde yazdınız? Forumda bu kelime engelli mi yoksa başka bir sebebi mi var?
  • 19-05-2018, 23:44:32
    #6
    ben mi yanlış yere gittim anlamadım herkes kötü yazmış, devlet hastanesinde çektirdim süper bişey makineyi takıyor koluna mesela elektirği veriyor kolun zıplıyor zıplamasına engel olamıyorsun otomatik oluyor ama acımıyor korkacak bişey yok
  • 20-05-2018, 03:48:27
    #7
    Fiyat 40-50 TL. Korkulacak bir şey yok. İşkence tarzında insan bünyesinin kaldıramayacağı bir elektrik söz konusu değil merak etmeyin. Zaten anlık voltajı yükseltip kapatıyor.
  • 21-05-2018, 03:26:01
    #8
    Kurumsal PLUS
    benim orama burama birşeyler takıp ekrandan beyaz bir kareyi izlettiler etrafındaki kareler değişiyordu falan çok gerilmiştim hatta hasta uyumsuz deyip gönderdiler. O kadar insanı geren bir işkenceydiki keşke elektrik verselerdi bana da. bu da emg olmuyor mu ??

    bir de uzanıp yine kafama birşeyler takıplar bir ışığı izlettiler yanıyor sönüyor ses çıkıyor birşeyler. o da eeg ydi sanırım.