Elektromiyografi sanırım ismi. Ben Alanya Başkent Üni. Hastanesi'nde çektirdim. Geçen sene 180 tl falandı fiyatı. Sol bacağımdaki ağrılardan dolayı çektirmiştim. Bacağa verilen elektrik rahatsız ediyor doğru ama eğer ondan sonuç alamazlar ise çuvaldız gibi bir iğne ile, bacağı uyuşturmadan, bir kaç farklı noktadan girip teste devam ediyorlar. Açıkçası çok meraklı olduğum için sorun etmedim ama görüntü çok kötüydü. Toplamda yarım saat falan sürdü.

Annem de koluna aynı testi yaptırdı. Onda iğne falan yoktu. Hatta düşük elektrik verdiler ve hiç canı yanmadan çıktı.


Bir noktaya takıldım. Neden "ya*udi" şeklinde yazdınız? Forumda bu kelime engelli mi yoksa başka bir sebebi mi var?