benim orama burama birşeyler takıp ekrandan beyaz bir kareyi izlettiler etrafındaki kareler değişiyordu falan çok gerilmiştim hatta hasta uyumsuz deyip gönderdiler. O kadar insanı geren bir işkenceydiki keşke elektrik verselerdi bana da. bu da emg olmuyor mu ??
bir de uzanıp yine kafama birşeyler takıplar bir ışığı izlettiler yanıyor sönüyor ses çıkıyor birşeyler. o da eeg ydi sanırım.