• 13-05-2018, 17:05:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar, transfer işlemi yapacağım ancak bakiyeniz yetersiz diyor fakat hesabımda bakiye var. Hem cep şubeden hem de internet şubesinden aynı hatayı veriyor, sizde de problem var mı acaba?
  • 13-05-2018, 17:06:49
    #2
    Bloke konuldu sanırım usta
  • 13-05-2018, 17:07:21
    #3
    hesaplarınızda haciz olabilir yada bekleyen bir kredi ödemeniz olabilir.
  • 13-05-2018, 17:08:38
    #4
    Müşteri hizmetlerini arayıp bilgi alsanız daha mantıklı olur böylece bizide aydınlatmış olursunuz
  • 13-05-2018, 17:09:21
    #5
    3dk önce bir arkadaş gönderim sağladı müşteri hizmetlerinden bilgi alın isterseniz.
  • 13-05-2018, 17:11:46
    #6
    Kısıtlama yapılmış hesaba, sebebini söylemediler talep oluşturuldu ilgili birime yönlendirildi bekliyoruz bakalım.
    Öyle yüksek meblağ giriş çıkışta yok anlamadım.
  • 13-05-2018, 17:11:58
    #7
    Gecmis olsun.Kullanilabilir limitiniz sifir gozukur.Bloke yediniz.
  • 13-05-2018, 17:12:44
    #8
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmis olsun.Kullanilabilir limitiniz sifir gozukur.Bloke yediniz.
    Peki sonucu ne oluyor hocam?
  • 13-05-2018, 17:13:44
    #9
    masak diye bekletecekler artik nekadar surer bilinmez