Enpara iyi güzel de şu ara bozdu yaa.
benim 2 farklı kredi, kredi kartı ve ekpara limitlerini sonuna kadar bitirdim.
2-3 aydır da bişey ödemedim.
üstüne tekrar kredi çekmek istedim vermedi. bozdu yani anlıcanız.
göz boyuyorlar geçen hafta aynısı benimde başıma geldi
Sonra ne oldu acaba ? an itibariyle bende bloke yedim , miktar 1200TL . Resmi kurumlardan gelen yazı şeklinde not düşülmüş . Hiç bir yasadışı kumar bahis gibi şeylerle de alakam yoktur .
Çok fazla işlem yapan arkadaşlar kullanmasın bence, ben paramı çektim bir daha bulaşmam sanırım
MASAK'a giderse sıkıntı, hepimiz işlem yapıyoruz burada tüm işlemlerin hesabını kimse veremez. Paykasa ile ilgisi yok olayın, evet birkaç paykasa işlemi yaptık ama açıklamalarda paykasa ile ilgili bir ibare yok.