Çok fazla işlem yapan arkadaşlar kullanmasın bence, ben paramı çektim bir daha bulaşmam sanırım

MASAK'a giderse sıkıntı, hepimiz işlem yapıyoruz burada tüm işlemlerin hesabını kimse veremez. Paykasa ile ilgisi yok olayın, evet birkaç paykasa işlemi yaptık ama açıklamalarda paykasa ile ilgili bir ibare yok.