Merhaba arkadaşlar, transfer işlemi yapacağım ancak bakiyeniz yetersiz diyor fakat hesabımda bakiye var. Hem cep şubeden hem de internet şubesinden aynı hatayı veriyor, sizde de problem var mı acaba?