Sevgiliye Hediye Önerileri?
22
●914
- 08-05-2018, 00:05:24Allah hayırlısını nasip etsin hocam inşallah
En kısa sürede kavuşmanız dileğiyle. Forumumuza da hoş geldiniz bu arada.
Uzaktan ilişki zordur hocam. Hediye olarak bence çok fazla büyük bir şey yapmayın. 7 ay olmuş ilişkiniz başlayalı. Örneğin hediyeye 300 TL ayırdınız, 200 hatta 250'sini yol parasına ayırın ve imkanınız varsa onun bulunduğu şehre gidip sabahtan süpriz yapın. Onun içinde sizin için de en güzeli bu olur. Kalan 50 TL-100 TL ile basit, günlük bir kolye alın yada sürekli kullanabileceği bir şey. Yanına gittiğinizde ayrılmadan önce verebilirsiniz. Eğer bütçeniz uygun olursa şöyle olabilir; sabahtan gidersiniz ararsınız camdan bak vs diye camdan bakar şaşırır fazlasıyla mutlu olur. Sonra günlük bi ev tutun gününüzü o ev içinde geçirin. Beraber yemek yapın, film izleyin vs vs. Asla unutmayacağınız bir gün olur muhakkak. Metro turizimde dönüş biletleri 2 tl şuan bütçeniz yoksa o kampanyadan faydalanabilirsiniz.
Bende 1.5 yıllık sevdiğimle geçen hafta yollarımızı ayırdık. Allah herkese en hayırlısı nasip eder inşallah
Mutluluklar dilerim.
- 08-05-2018, 00:21:11Üyeliği durdurulduDostum fikirlerin gayet güzel, bunları değerlendireceğim. Açıkçası metin yazarlığım oldukça iyidir. Ama şiir konusunda o benden daha yetenekliprowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tür şeyler çok yazdık birbirimize. O yüzden şiir sıradan kalır ama yine de akrostiş deneyebilirim, yazmamıştım hiç. Daha ziyade şarkı kaydedip gönderdiğim oldu 
Sevdiğim bir kitap bu. Teşekkür ederim dostum. Ayrıca "Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum." bu cümle hislerime tercüman.Proyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Makyaj çok sevmez dostum ama düşünebilirim. Kalpli kutu içine notlar yazdırma fikri vardı aklımda.B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O çok başka dostum. Ama geçmiş yaşanmışlıklarımı ele aldığımda anlıyorum seni. Dertleşmek istersen özel mesaj gönderebilirsin.Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana dönüş yapacağım dostum.MelihAtasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef yanına gitme şansım yok.IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enteresan fikir ama bizde forum var zaten, daha farklı bir şey arıyorum.
Öncelikle çok teşekkür ediyorum bu detaylı yorumun ve önerilerin için. Uzaktan ilişki yaşamak konusunda daha önce 6-7 yılı çöpe gitmiş biriyim ben. Ama dediğim gibi onunla her şey çok farklı. O'na hissettiklerimi kimseye hissetmedim mesela. Kolay hayatlarımız olmadı. Bir sürü şey. Yazarsam buraya sığmaz.Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdıklarını okuyunca kurdum o hayali. Hayal etmesi bile çok güzel. Ama ne yazık ki bu mümkün değil şu an için. Nedenini ilk sayfadaki mesajımda yazmıştım. Yaz sonunu beklemek zorundayım.
Senin için de üzüldüm, hakkınızda hayırlısı olsun.
Benim hafızam güçlüdür dostum, aklımda tutuyorum o konuda sıkıntım olmuyor. Sağ ol. Ayrıca O'na değer..ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte dostum onu nasıl ulaştıracağım ona, orası sıkıntı. Ev adresine gönderttiğim takdirde de işte aile faktörü var şu an.simaofcp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-05-2018, 00:37:25Ben teşekkür ederim asıl hocam. Benim içinde çok farklıydı, çok fazla şey yaşadık ve hayatımıza çok fazla şey kattık. Birbirimizi değiştirdik iyi yönde. Ayrıldığımızdan beri her gün konuştuk nerdeyse hala birbirimizi seviyoruz ama en hayırlısı neyse o olsun. Umarım mutlu bir yaşantınız olur sizinde.Petrarca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hediye gönderiminde sanırım sıkıntı yaşıyorsunuz. En iyisi kargoyu şubeye teslim yaparsınız ve onu arayıp şubeye gitmesini belirtirsiniz. Tabii ilk önce internetten bakın hangi kargonun şubesi yakınsa oraya gönderin
Hediye olarakta kıyafet vs almak yerine el emeği ya da anlam taşıyan şeyler anlamak daha mantıklı olacaktır. Örneğin bizim böyle aramızda galata kulesi muhabbeti vardı ilk tanıştığımız zamanlardan kalma, hediye olarak galata kulesi tablosu vs gibi anlam içeren şeyler almıştım. Aklıma şimdi geldi uykuluyum ne kadar mantıklı olur bilemem ama bu 1 hafta boyunca bi deftere bir şeyler yazın karalayın. Ama defterin hepsini doldurmayın. O ana kadar yaşadığınız güzel şeyleri yazın. Aralara ona anlatmadığınız hayatınızla ilgili şeyler ekleyin ki bu çok hoşuna gider diye tahmin ediyorum. Son sayfaya sıra sende falan yazıp kalan sayfaları onun doldurmasını isteyin ve defteri söz, nişan falan veya 1 yıl geçmeden gibi bi şart koyup size vermemesini söyleyin. Eğer aile yönüden sıkıntısı varsa dara düşürmemek için abartılı bir şeyler almak abest kaçar sanırım. Eğer fotoğraflarınız varsa kişiye özel aynalı cep albümleri var kolayca saklayabilir veya uzun bir video çekip güzelce montajlayabilirsiniz. Sanırım sizin şehrinize gelicek. Eğer sizin şehrinizi bilmiyorsa ve zamanınız varsa şehrinizi tanıtan bir video çekin. İşte burda şunu yaptım, buralarda takılıyorum falan filan. Videoyu çekerken ön kameradan kendiniz ile çekmeniz daha güzel olur en sonunda da güzel bir konuşma yapıp videoyu sonlandırırsınız. Sonra flasha atıp bir kutu hazırlayıp kutunun içine yine ufak tefek bi kaç hediye(çikolatalar olur, el yapımı bi şeyler olur, fotoğraf olur, yazı olur, gül parçaları falan) ve bide usbyide oraya koyarsınız ve kargolarsınız. Biraz uykuluyum hocam saçmalamış olduysam affola. Mutlu yarınlar dilerim
En kısa sürede kavuşmanız dileğiyle. Forumumuza da hoş geldiniz bu arada.