• 08-05-2018, 00:04:03
    #10
    bir forumda konu açın. konuda bir hikayeye giriş yapın. ve orada insanların birer ikişer paragraf yazarak hikayeyi devam ettirmelerini isteyin. hikaye amacından sapmaya başlayınca hikayeyi bitirip ona teslim edin.
  • 08-05-2018, 00:05:24
    #11
    Allah hayırlısını nasip etsin hocam inşallah En kısa sürede kavuşmanız dileğiyle. Forumumuza da hoş geldiniz bu arada.

    Uzaktan ilişki zordur hocam. Hediye olarak bence çok fazla büyük bir şey yapmayın. 7 ay olmuş ilişkiniz başlayalı. Örneğin hediyeye 300 TL ayırdınız, 200 hatta 250'sini yol parasına ayırın ve imkanınız varsa onun bulunduğu şehre gidip sabahtan süpriz yapın. Onun içinde sizin için de en güzeli bu olur. Kalan 50 TL-100 TL ile basit, günlük bir kolye alın yada sürekli kullanabileceği bir şey. Yanına gittiğinizde ayrılmadan önce verebilirsiniz. Eğer bütçeniz uygun olursa şöyle olabilir; sabahtan gidersiniz ararsınız camdan bak vs diye camdan bakar şaşırır fazlasıyla mutlu olur. Sonra günlük bi ev tutun gününüzü o ev içinde geçirin. Beraber yemek yapın, film izleyin vs vs. Asla unutmayacağınız bir gün olur muhakkak. Metro turizimde dönüş biletleri 2 tl şuan bütçeniz yoksa o kampanyadan faydalanabilirsiniz.

    Bende 1.5 yıllık sevdiğimle geçen hafta yollarımızı ayırdık. Allah herkese en hayırlısı nasip eder inşallah Mutluluklar dilerim.
  • 08-05-2018, 00:06:52
    #12
    Hediyenin amacı ne? Özel gün mü? Flörtleştiğiniz gün mü? Tanışma ay dönümü mü?

    Bunlarsa alma, evlenince hepsini aklında tutmak zor oluyor.
  • 08-05-2018, 00:07:27
    #13
    gül alabilirsin. çiçekçiden pahalı oluyor trafikte yolda satan vatandaşlardan ucuza kapatabilirsin hocam
  • 08-05-2018, 00:21:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    minecraft dan bir harita yapabilirsin.
    klasik olur ama şiir yazabilirsin. akrostiş falan.


    onun adına bir web sitesi yapabilirsin. içine sorular koyar, cevaplamasını isteyebilirsin. ne kadar çok doğru yaparsa ona göre farklı sayfalara yönlendirirsin .
    Dostum fikirlerin gayet güzel, bunları değerlendireceğim. Açıkçası metin yazarlığım oldukça iyidir. Ama şiir konusunda o benden daha yetenekli Bu tür şeyler çok yazdık birbirimize. O yüzden şiir sıradan kalır ama yine de akrostiş deneyebilirim, yazmamıştım hiç. Daha ziyade şarkı kaydedip gönderdiğim oldu

    Proyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -Sen Bana Bakma, Ben Senin Baktığın Yönde Olurum - Özdemir Asaf
    https://www.hepsiburada.com/sen-bana...BoCJcoQAvD_BwE
    Sevdiğim bir kitap bu. Teşekkür ederim dostum. Ayrıca "Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum." bu cümle hislerime tercüman.

    B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalpli kutu içine parfüm, makyaj eşyaları kadınların vazgeçilmez ürünleri. Sakın yanlış anlamayın ben böyle yapıyorum o yüzden .
    Makyaj çok sevmez dostum ama düşünebilirim. Kalpli kutu içine notlar yazdırma fikri vardı aklımda.

    Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimi sevdiysek gidiyor boşver hediyeyi mediyeyi
    O çok başka dostum. Ama geçmiş yaşanmışlıklarımı ele aldığımda anlıyorum seni. Dertleşmek istersen özel mesaj gönderebilirsin.

    MelihAtasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/182385...post1073232810 göz atın hocam dilerseniz ayrıca özel bir kutu hazırlanarak özel hediyeler eklenerekte yardımcı olabilirim daha önce çalışmamız oldu ancak foto vs. almadık 2-3 arkadaşa yardımcı olduk reelden çok şükür ters tepki alanımız olmadı veya tepkisiz kalan bayan arkadaşımız pmden de yazdım size saygılar
    Sana dönüş yapacağım dostum.

    IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bi büyük ayı al gir içine süpriz yap
    Maalesef yanına gitme şansım yok.

    prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir forumda konu açın. konuda bir hikayeye giriş yapın. ve orada insanların birer ikişer paragraf yazarak hikayeyi devam ettirmelerini isteyin. hikaye amacından sapmaya başlayınca hikayeyi bitirip ona teslim edin.

    Enteresan fikir ama bizde forum var zaten, daha farklı bir şey arıyorum.

    Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah hayırlısını nasip etsin hocam inşallah En kısa sürede kavuşmanız dileğiyle. Forumumuza da hoş geldiniz bu arada.

    Uzaktan ilişki zordur hocam. Hediye olarak bence çok fazla büyük bir şey yapmayın. 7 ay olmuş ilişkiniz başlayalı. Örneğin hediyeye 300 TL ayırdınız, 200 hatta 250'sini yol parasına ayırın ve imkanınız varsa onun bulunduğu şehre gidip sabahtan süpriz yapın. Onun içinde sizin için de en güzeli bu olur. Kalan 50 TL-100 TL ile basit, günlük bir kolye alın yada sürekli kullanabileceği bir şey. Yanına gittiğinizde ayrılmadan önce verebilirsiniz. Eğer bütçeniz uygun olursa şöyle olabilir; sabahtan gidersiniz ararsınız camdan bak vs diye camdan bakar şaşırır fazlasıyla mutlu olur. Sonra günlük bi ev tutun gününüzü o ev içinde geçirin. Beraber yemek yapın, film izleyin vs vs. Asla unutmayacağınız bir gün olur muhakkak. Metro turizimde dönüş biletleri 2 tl şuan bütçeniz yoksa o kampanyadan faydalanabilirsiniz.

    Bende 1.5 yıllık sevdiğimle geçen hafta yollarımızı ayırdık. Allah herkese en hayırlısı nasip eder inşallah Mutluluklar dilerim.
    Öncelikle çok teşekkür ediyorum bu detaylı yorumun ve önerilerin için. Uzaktan ilişki yaşamak konusunda daha önce 6-7 yılı çöpe gitmiş biriyim ben. Ama dediğim gibi onunla her şey çok farklı. O'na hissettiklerimi kimseye hissetmedim mesela. Kolay hayatlarımız olmadı. Bir sürü şey. Yazarsam buraya sığmaz.

    Yazdıklarını okuyunca kurdum o hayali. Hayal etmesi bile çok güzel. Ama ne yazık ki bu mümkün değil şu an için. Nedenini ilk sayfadaki mesajımda yazmıştım. Yaz sonunu beklemek zorundayım.

    Senin için de üzüldüm, hakkınızda hayırlısı olsun.

    ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hediyenin amacı ne? Özel gün mü? Flörtleştiğiniz gün mü? Tanışma ay dönümü mü?

    Bunlarsa alma, evlenince hepsini aklında tutmak zor oluyor.
    Benim hafızam güçlüdür dostum, aklımda tutuyorum o konuda sıkıntım olmuyor. Sağ ol. Ayrıca O'na değer..

    simaofcp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gül alabilirsin. çiçekçiden pahalı oluyor trafikte yolda satan vatandaşlardan ucuza kapatabilirsin hocam
    İşte dostum onu nasıl ulaştıracağım ona, orası sıkıntı. Ev adresine gönderttiğim takdirde de işte aile faktörü var şu an.
  • 08-05-2018, 00:23:41
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PM atıldı
  • 08-05-2018, 00:25:23
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ergan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM atıldı
    Bakıyorum.
  • 08-05-2018, 00:37:25
    #17
    Petrarca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle çok teşekkür ediyorum bu detaylı yorumun ve önerilerin için. Uzaktan ilişki yaşamak konusunda daha önce 6-7 yılı çöpe gitmiş biriyim ben. Ama dediğim gibi onunla her şey çok farklı. O'na hissettiklerimi kimseye hissetmedim mesela. Kolay hayatlarımız olmadı. Bir sürü şey. Yazarsam buraya sığmaz.

    Yazdıklarını okuyunca kurdum o hayali. Hayal etmesi bile çok güzel. Ama ne yazık ki bu mümkün değil şu an için. Nedenini ilk sayfadaki mesajımda yazmıştım. Yaz sonunu beklemek zorundayım.

    Senin için de üzüldüm, hakkınızda hayırlısı olsun.
    .
    Ben teşekkür ederim asıl hocam. Benim içinde çok farklıydı, çok fazla şey yaşadık ve hayatımıza çok fazla şey kattık. Birbirimizi değiştirdik iyi yönde. Ayrıldığımızdan beri her gün konuştuk nerdeyse hala birbirimizi seviyoruz ama en hayırlısı neyse o olsun. Umarım mutlu bir yaşantınız olur sizinde.

    Hediye gönderiminde sanırım sıkıntı yaşıyorsunuz. En iyisi kargoyu şubeye teslim yaparsınız ve onu arayıp şubeye gitmesini belirtirsiniz. Tabii ilk önce internetten bakın hangi kargonun şubesi yakınsa oraya gönderin

    Hediye olarakta kıyafet vs almak yerine el emeği ya da anlam taşıyan şeyler anlamak daha mantıklı olacaktır. Örneğin bizim böyle aramızda galata kulesi muhabbeti vardı ilk tanıştığımız zamanlardan kalma, hediye olarak galata kulesi tablosu vs gibi anlam içeren şeyler almıştım. Aklıma şimdi geldi uykuluyum ne kadar mantıklı olur bilemem ama bu 1 hafta boyunca bi deftere bir şeyler yazın karalayın. Ama defterin hepsini doldurmayın. O ana kadar yaşadığınız güzel şeyleri yazın. Aralara ona anlatmadığınız hayatınızla ilgili şeyler ekleyin ki bu çok hoşuna gider diye tahmin ediyorum. Son sayfaya sıra sende falan yazıp kalan sayfaları onun doldurmasını isteyin ve defteri söz, nişan falan veya 1 yıl geçmeden gibi bi şart koyup size vermemesini söyleyin. Eğer aile yönüden sıkıntısı varsa dara düşürmemek için abartılı bir şeyler almak abest kaçar sanırım. Eğer fotoğraflarınız varsa kişiye özel aynalı cep albümleri var kolayca saklayabilir veya uzun bir video çekip güzelce montajlayabilirsiniz. Sanırım sizin şehrinize gelicek. Eğer sizin şehrinizi bilmiyorsa ve zamanınız varsa şehrinizi tanıtan bir video çekin. İşte burda şunu yaptım, buralarda takılıyorum falan filan. Videoyu çekerken ön kameradan kendiniz ile çekmeniz daha güzel olur en sonunda da güzel bir konuşma yapıp videoyu sonlandırırsınız. Sonra flasha atıp bir kutu hazırlayıp kutunun içine yine ufak tefek bi kaç hediye(çikolatalar olur, el yapımı bi şeyler olur, fotoğraf olur, yazı olur, gül parçaları falan) ve bide usbyide oraya koyarsınız ve kargolarsınız. Biraz uykuluyum hocam saçmalamış olduysam affola. Mutlu yarınlar dilerim
  • 08-05-2018, 01:32:29
    #18
    Hocam parfüm satıyorum yardımcı olabilirim.