Allah hayırlısını nasip etsin hocam inşallah En kısa sürede kavuşmanız dileğiyle. Forumumuza da hoş geldiniz bu arada.

Uzaktan ilişki zordur hocam. Hediye olarak bence çok fazla büyük bir şey yapmayın. 7 ay olmuş ilişkiniz başlayalı. Örneğin hediyeye 300 TL ayırdınız, 200 hatta 250'sini yol parasına ayırın ve imkanınız varsa onun bulunduğu şehre gidip sabahtan süpriz yapın. Onun içinde sizin için de en güzeli bu olur. Kalan 50 TL-100 TL ile basit, günlük bir kolye alın yada sürekli kullanabileceği bir şey. Yanına gittiğinizde ayrılmadan önce verebilirsiniz. Eğer bütçeniz uygun olursa şöyle olabilir; sabahtan gidersiniz ararsınız camdan bak vs diye camdan bakar şaşırır fazlasıyla mutlu olur. Sonra günlük bi ev tutun gününüzü o ev içinde geçirin. Beraber yemek yapın, film izleyin vs vs. Asla unutmayacağınız bir gün olur muhakkak. Metro turizimde dönüş biletleri 2 tl şuan bütçeniz yoksa o kampanyadan faydalanabilirsiniz.

Bende 1.5 yıllık sevdiğimle geçen hafta yollarımızı ayırdık. Allah herkese en hayırlısı nasip eder inşallah Mutluluklar dilerim.